Cart Link

Як працює функція «Допомога з Wi-Fi»?

Нещодавно ми розповідали Вам з якими проблемами можна зіткнутися, коли відновляєш пристрої Apple на iOS 9. Сьогодні ми поговоримо про одну нової функції iOS9, яку ви могли помітити в iPhone , а саме про «Допомога з Wi-Fi». Ця функція для деяких користувачів є дійсно корисною, а деякі користувачі можуть зіткнутися з великими витратами основного мобільного рахунку !! Зараз детально поговоримо про цю функцію і в кінці статті ви самі вирішите для себе, чи потрібна Вам ця функція або ж її потрібно відключити.

Wi Fi

Як працює функція «Допомога з Wi-Fi»?

У всіх бувають моменти, коли сигнал Wi-Fi раптово стає поганою, або ж Вам потрібно відійти недалеко, або ж Ви перебуваєте недалеко від будинку ... або ж ви їдете по місту і Ваше пристрій підключається автоматично до знайомих точок доступу і так далі. У таких випадках розраховувати на стабільну роботу Інтернету не варто, і часто відбувається повільне завантаження сторінок або ж взагалі завантаження припиняється. У такому положенні Вам терміново потрібна завантаження карт, завантаження пошти, довантаження сторінок, а у Вас відбуваються збої. Ось саме для таких ситуацій і була створена дана функція. Справа в тому, що тепер, коли сигнал Wi-Fi мережі нестабільний, Ваше пристрій це визначає і автоматично продовжує завантаження, але вже за допомогою звичайної мобільної мережі до тих пір, поки сигнал Wi-Fi не стане стабільним. І це дійсно зручно, все це відбувається миттєво і кінцеві користувачі не помічають цього процесу перемикання. Ось тільки якщо Ви перебуваєте в роумінгу, то автоматичне перемикання на мобільну мережу не відбувається! Судячи з розказаної вище інформації це дуже зручна і хороша «річ». Але чи так це насправді ??? Переходимо до наступного пункту нашої статті. Навіщо деяким користувачам варто відключати цю функцію ?? Справа в тому, що ця функція включена за замовчуванням і працює на постійній основі. Так як ситуації описані Вище відбуваються дуже часто, навіть в домашніх умовах, то як самі розумієте мобільна мережа для передачі даних так само використовується. Ми з Вами всі ці перемикання помітити ніяк не можемо, так як ніяких повідомлень пристрій нам не дає. І ось тут саме головне, а це те, що мобільні дані (в нашій країні це представлено тільки 3g інтернетом) є буквально не дешевим задоволенням і тому Ви можете зіткнутися з тим, що стан мобільного рахунку вичерпується з катастрофічною швидкістю (безлімітних тарифів теж немає) тобто, сидячи вдома на дивані в домашній Wi-Fi мережі, будь то перегляд пошти або серфінг «Інтернету», ви можете навіть і не підозрювати, що це відбувається через «дороге» 3g з'єднання !! І через кілька таких сесій, Вам може прийти повідомлення від оператора, про низький баланс, або ж про блокування рахунку через недостатню кількість коштів !!! 

повідомлення Operator

Відключення «Допомога Wi-Fi»

Щоб відключити цю функцію, виконавши вказівки на картинках нижче. 

режим модему

про функцію

А тепер розповімо Вам трохи історії на цю тему. Як відомо, офіційне пояснення цієї функції з'явилося на сайті компанії Apple після того, як на неї було подано судовий позов на 5 мільйонів доларів !!! Користувачам приходили рахунки від операторів на тисячі доларів (як ми вже згадували 3g і LTE трафік дороге задоволення). З'ясувавши куди діваються гроші, дві людини з США подали колективний позов проти компанії з вимогами виплатити всім користувачам компенсацію витрат за «приховане використання цієї нової функції». Вони виграли судове засідання. Помилка Apple полягає в тому, що «Допомога з Wi-Fi» включена за замовчуванням і про неї ніде не було описано.

 

молоток судді

Підсумок статті такий, кожному з Вас за своїм вирішувати, як використовувати свій пристрій. Якщо у Вас немає обмеження по фінансам або по використанню мобільного інтернету, то ця функція здасться Вам дійсно дуже комфортною і ви забудете про повільно завантажуються сторінки, зависання в оновленні пошти і так далі. Але якщо у Вас тариф не передбачає великої кількості трафіку, або у Вас є ліміт по фінансам на основному сету, то рекомендуємо Вам відключити цю функцію.

Про BigMag:
<strong>10 років</strong> на ринку України
10 років на ринку України
Більше <strong>100.000 клієнтів</strong>
Більше 100.000 клієнтів
1000+ відгуків на Google, середня оцінка 4,6*
Аудитирія в Instagram 125.000 та TikTok 187.000