Cart Link

Безпека компанії Apple

Як відомо, компанія Apple дуже багато уваги приділяє безпеці своїх пристроїв. Яскравим тому прикладом є найновіший вид шифрування даних. Він представлений тим, що 70% інформації користувача iPhone не може розшифрувати навіть Apple !! Це означає, що використовуючи мобільні продукти компанії, користувач максимально захищений від «прослушки» і анонімності свого використання. З появою останнім часом новин про постійне стеження різних держав за своїми громадянами, такі функції анонімності є дуже привабливими і дійсно на практиці корисними. Починаючи з версії iPhone 5s, в усі нові телефони був доданий також сканер відбитків пальців, доступу до якого в компанії Apple теж немає. Далі розберемо по пунктах всю суть «Помилки 53».

Перша причина виникнення

Останнім часом активно проявляє себе це проблема саме з тим самим сканером відбитків пальців-Touch ID. Апаратна її суть полягає в тому, що кожен датчик сканера намертво і безпосередньо пов'язаний з процесором і як тільки цей ланцюжок зв'язку переривається пристрій блокується і виходить так званий «цеглина», який показує в iTunes ту саму помилку 53. Найчастіше це відбувається, через того, що iPhone був відремонтований в неофіційному сервісі Apple і Вам було встановлено «китайська» кнопка Touch ID. І, як ми писали вище, з міркувань безпеки пристрій просто-напросто блокується з наступних причин: встановлений датчик сканера відбитків пальців «незрозумілого» виробника може передавати дані стороннім особам для використання його в шахрайських схемах. Власники техніки Apple користуються послугами неофіційних майстерень з двох причин:


1) Матеріальна. Всім давно відомі ціни офіційного сервісу по ремонту. На нашому прикладі заміна (ремонт) кнопки Touch ID коштує близько 200-250 доларів (ціна залежить від країни). На аналогічний ремонт в неофіційній майстерні ви витратите від 20 до 50 доларів. Ось тому користувачі й вдаються до послуг сторонніх сервісів.


2) Географічна. Припустимо ви подорожуєте, перебуваєте у відрядженні, або просто в гостях у країні, в якій просто-напросто немає офіційного сервісу. Залишитися без телефону теж не варіант і як наслідок ви просто змушені скористатися послугами неофіційною майстерні.


З цією проблемою кнопки і як наслідок цієї помилки 53 можна боротися трьома способами:


1) Якщо телефон на гарантії то вам пряма дорога в офіційний сервісний центр Apple і безкоштовний ремонт. Це найпростіший спосіб після якого не буде ніяких проблем.
2) Якщо телефон на гарантії, але у вашій країні (або там де ви допустимо на даний момент знаходитеся) немає офіціалів, то найкраще поїхати до найближчого сервісного центру і здійснити безкоштовну заміну. Цим способом офіційна гарантія триватиме далі.
3) Якщо термін гарантії закінчився або вона є, але можливість скористатися офіційним сервісом неможлива, тоді тільки в цьому випадки можна вдатися до ремонту сторонньої майстерні. Ми попереджаємо, що в цьому випадку ви втратите гарантію і можливість заміни на нове при повній поломки телефону. Якщо цей спосіб підходить, то в обов'язковому порядку запам'ятайте, що після заміни кнопки Home (Touch ID) ніколи і ні за яких умов не оновлюйте телефон. Якщо цього не робити, він буде працювати довго і добре, але як тільки буде встановлено оновлення iPhone перетвориться в «цеглина» і відремонтувати його буде неможливо! 

Друга причина виникнення

Ця помилка полягає в тому що, користувач намагається встановити заражене вірусами або пошкоджене оновлення в телефон. Це буває якщо встановлювати оновлення вручну через iTunes. У цьому випадки файл установки проходить довгий шлях: спочатку його скачують з сервера на комп'ютер, потім його завантажують назад на різні сайти, потім назад завантажуєте вже ви собі на комп'ютер. Під час проходження цього ланцюжка файл може бути заражений вірусом або пошкодженні при поганому інтернет з'єднанні і як підсумок iTunes видаватиме помилку 53. Щоб вирішити цю проблему потрібно слідувати по пунктах і після кожного пункту намагатися назад встановити оновлення:

1) Необхідно перевірити на свій комп'ютер на наявність вірусів і видалити їх.
2) Перевірити скачаний архів, по можливості завантажити його з іншого джерела.
3) Повністю видалити програму iTunes, почистити всі її залишилися дані і встановити заново.
4) Спробувати зробити те ж саме на іншому комп'ютері.
5) Якщо проблема не зникла, то поновіть телефон по «повітрю» через налаштування телефону або стандартним способом через iTunes.

Якщо ці варіанти Вам не змогли допомогти, то необхідно повернутися до розділу «Перша причина виникнення» і уважно його прочитати.

Про BigMag:
<strong>10 років</strong> на ринку України
10 років на ринку України
Більше <strong>100.000 клієнтів</strong>
Більше 100.000 клієнтів
1000+ відгуків на Google, середня оцінка 4,6*
Аудитирія в Instagram 125.000 та TikTok 187.000